کد خبر 1652630
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۸
حمله ترامپ به مخالفانش در حزب دموکرات

ترامپ مخالفانش در حزب دموکرات‌ها را از دشمنان خارجی آمریکا هم خطرناک‌تر توصیف کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، دموکرات‌ها و دیگرانی را که با دیدگاه‌هایش به مخالفت می‌پردازند، دشمن داخلی دانسته و آنها را حتی از دشمنان خارجی این کشور خطرناک‌تر دانست.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، ترامپ در اظهاراتی مخالفانش در حزب دموکرات را خطرناک‌تر از رقبای سیاسی آمریکا مانند روسیه و چین دانسته و عنوان کرد: من همیشه گفته‌ام که ما دو نوع دشمن داریم. دشمنان داخلی و دشمنان خارجی. به نظر من دشمنان داخلی ما بسیار خطرناک‌تر از دشمنان خارجی مان در روسیه و چین هستند.

ترامپ در صحبت‌هایش عنوان کرد، یک رئیس‌جمهور باهوش می‌تواند به راحتی با دشمنان بیرونی کنار بیاید، اما موضوعی که همه چیز سخت‌تر را می‌کند، دیوانه‌هایی هستند که ما در داخل داریم، افرادی مانند آدام شیف که من او را دشمن داخلی می‌بینم.

آدام شیف به عنوان نماینده دموکرات ایالت کالیفرنیا پیشتر در پیامی توئیتری از امتناع ترامپ از قبول شکستش در انتخابات ریاست‌جمهوری نوامبر سال ۲۰۲۰ انتقاد کرد و عنوان کرده بود: گاهی اوقات پیروز می‌شوید، گاهی اوقات می‌بازید، این ماهیت دموکراسی است مگر آنکه شما ترامپ جمهوری‌خواه باشید.

اظهارات ترامپ در جریان گردهمایی انتخاباتی‌اش در کالیفرنیا مطرح شد و او آدام شیف را به عنوان یکی از منتقدان سرسختش، فردی دیوانه خطاب کرده بود. موضوعی که واکنش شیف را به همراه داشت.

همزمان با نزدیک شدن به زمان انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، ترامپ سعی کرده تا مواضع تندتری در قبال مخالفانش اتخاذ کند. او حتی در توصیف رقبایش در حزب دموکرات، آنها را دیوانه‌های چپ افراطی خطاب کرده است و از گارد ملی آمریکا خواسته است در صورت لزوم به مقابله با اقدامات آنها بپردازد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس